A Roche budapesti szolgáltató központja

 

Roche SSC


A Roche Szolgáltató (Európa) Kft. a Roche cégcsoport leányvállalataként 2006-ban alakult meg Budapesten. Belvárosi irodánkból globális támogatást és szakmai tanácsadást nyújtunk a Roche több mint 120 leányvállalata számára pénzügyi, beszerzési, emberi erőforrás és számítástechnikai területeken.

 

900 elhivatott, szakmailag felkészült kollégánk kiváló technikai tudással és üzleti érzékkel járul hozzá nap mint nap a Roche sikeréhez. Munkatársaink egy olyan környezetben végezhetik munkájukat, amely elősegíti személyes fejlődésüket, elismeri a tudásukat, és lehetőséget teremt a határok nélküli karrier céljaik elérésére. Küldetésünk, hogy ugyanolyan magas szintű szolgáltatást nyújtsunk partnereinknek, mint a Roche üzleti partnerei nyújtanak a betegek számára.

Mint megannyi szolgáltató központ esetében, a Roche számára is az Európán belüli központi elhelyezkedés, a nyelvek széleskörű ismerete és az oktatás magas színvonala tette vonzó célponttá Magyarországot. Az alapítás évében egy 20 fős csapat kezdte meg működését a cég globális értékrendjei mentén, majd ezt követően sem állt meg a növekedésünk az évek során. A szolgáltató központ jelenleg is bővül, új és egyre komplexebb szolgáltatásokat kialakítva. A folyamatok mentén történő fokozatos és folyamatos fejlesztések, valamint az szolgáltató központ által nyújtott end-to-end szolgáltatások számának növekedése következtében munkaköreink egyre összetettebbé válnak. Az egyre komplexebb pozíciók és a nagyobb felelősségi körök remek lehetőséget biztosítanak munkatársaink fejlődésére.

Hiszünk abban, hogy teljesítményünk központjában a munkatársaink állnak, ezért kiemelten foglalkozunk a tehetségek toborzásával és megtartásával. Azt tűztük ki célul, hogy az ország legjobb szolgáltató  központjai közé kerüljünk a piacon. A kivételesen emberközpontú, barátságos cégvezetés és az egyedi vállalati kultúra elősegíti a munkatársaink elköteleződését. 2020 nyarán elköltözünk jelenlegi irodánkból. Az új irodaházunk kreatív tereinek és számos innovatív megoldásának kialakításában mintegy 60 kolléga vett részt, képviselve a teljes szervezet igényeit, így egy valóban testreszabott és otthonos környezetbe költözhetünk rövidesen.

Kimagasló a munkavállalóink jólétét segítő kezdeményezéseink száma és formája is. Ilyen például a Munkavállalói Támogató Program, melynek keretein belül a magánéleti problémákkal szembesülő kollégat segítjük anonim módon jogi-, pénzügyi- és pszichológiai tanácsadással. Gyermek születése után nálunk az édesanyák és az édesapák is egyenlőképpen 1 hónap fizetett szabadságra mehetnek, hogy a család együtt tölthesse az első, izgalmas időszakot a gyermek érkezése után. Hálával tartozunk azoknak a kollégáinknak, akik évek óta dolgoznak nálunk, ezért 3-6-10 év eltöltött munkaviszony után 2-3-4 hét fizetett szabadsággal jutalmazzuk őket.

Ide sorolható még az évente megrendezésre kerülő Wellbeing Week, a szellemi-és fizikai egészségtudatosság elősegítésére, vagy a Karrier Napok rendezvény számos karrierfejlődést segítő programjával. Folyamatos a különböző dolgozói csoportok támogatása, legyen szó a fent említett új iroda-projektről, sport- és egészségmegőrző programokról, környezetvédelemről, a céges zenekarról, vagy munkaidőn kívüli közösségi programok szervezéséről.

Központunk célja továbbá egy sokszínű vállalati közösség kiépítése, ezért szoros együttműködés vette kezdetét a magyarországi egyetemekkel és az SSC piacot átfogó szervezetekkel, alapítványokkal. Ezzel párhuzamosan egyedülálló kezdeményezéssel álltunk elő a magyarországi SSC piacon. Több alkalommal is megrendeztük az „ÁllásVáltás 40 fölött” karrierfórumot, ahol a szektor és a központunk bemutatása mellett karrierkonzultációt és interjútechnika tanácsadást nyújtottunk az érdeklődők részére. A pozitív visszajelzések alapján számunkra egyértelmű a folytatás.