Többek között a kivételesen rugalmas munkavégzési lehetőségeknek is köszönhető, hogy a Roche budapesti székhelyű szolgáltatóközpontja első helyezést ért el az idei CEE Business Services Summit & Awards-on. A magyar fővárosban működő iroda, amelyben 31 különböző nemzetiséget képviselő munkavállaló és nagyszámú női vezető dolgozik, tovább erősítheti a globális cégcsoporton belül betöltött szerepét.

Kelet-Közép-Európa 57 üzleti szolgáltatóközpontjának 197 felsővezetője előtt mutatkozhatott be virtuálisan a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. azzal a 146 hasonló céggel együtt, amelyek szintén szerepeltek a kilencedik alkalommal rendezett regionális csúcstalálkozó, a CEE Business Services Summit & Awards jelölőlistáján. A versenyen 29 kategóriában osztottak ki elismerést. A szakemberekből álló zsűri és a résztvevők szavazatai alapján az „Év üzleti szolgáltató irodája 2021 – Magyarország” díjat a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. érdemelte ki.

Az Európát, a Közel-Keletet és Afrikát lefedő EMEA régiót kiszolgáló budapesti székhelyű szolgáltatóközpont 50 ezer Roche alkalmazottat támogat több mint 60 országban. A 31 különböző nemzetiséget és számos női vezetőt foglalkoztató iroda létszáma négy év alatt 900-ról több, mint 1300 főre nőtt. A közelmúltban 150 új, összetett, magas hozzáadott értéket képviselő pozícióval bővült a szolgáltatóközpont, miután a svájci székhelyű világcég úgy döntött, hogy átalakítja People & Culture struktúráját. Az év hátralévő részében további 100 fő körüli bővülés várható, komplex pénzügyi munkakörökben.

„Ahhoz, hogy a Roche budapesti szolgáltatóközpontja a jövőben is a fő támasza legyen a cégcsoport globális szervezetében zajló fejlesztéseknek, elengedhetetlen a nyitottságra és együttműködésre építő, az egyéni képességek kibontakoztatását elősegítő vállalati kultúra” – mondta a Roche Szolgáltató (Európa) ügyvezetője. Martin Kikstein elismeréssel szólt elődje, a karrierjét Németországban folytató Eve Bader munkásságáról, aki az elmúlt év végéig irányította a budapesti csapatot.

Az díj megszerzésében közrejátszott az is, hogy az elmúlt években a bővüléssel együtt is rengeteget javult a munkavállalói elégedettség és az elkötelezettség a Roche Szolgáltató (Európa) Kft.-ben. Ebben meghatározó jelentősége van a rendkívül rugalmas munkavégzésnek és a kimondottan emberközpontú vállalati kultúrának – többek között annak, hogy az általános gyakorlatnak számító home office feltételeit a kollégák igényeihez igazítják hozzá.

A Roche Szolgáltató (Európa) Kft. a Roche Csoport része, mely 2006 óta van jelen Magyarországon. A Roche-nak három szolgáltatóközpontja van a világon: Budapesten, San Joséban és Kuala Lumpurban. A legnagyobb a Budapesten található Roche Szolgáltató (Európa) Kft., amely több mint 1300 munkavállalóval az egész EMEA régióban nyújt teljeskörű támogatást és tanácsadást több mint 120 Roche leányvállalatnak pénzügyi, beszerzési, HR és IT területeken. A központ folyamatosan bővül a fejlesztéseknek, valamint az egyre növekvő végfelhasználói szolgáltatásoknak köszönhetően.

E honlapon olyan termékinformációk találhatók, amelyek széles közönségnek szólnak; előfordulhat, hogy ezek a termék információk vagy részletes leírások az Ön országában másként nem hozzáférhetőek, illetve nem érvényesek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy semmiféle felelősséget nem vállalunk azért, hogy Ön esetleg olyan információhoz jut, amely nincs összhangban az Ön országában érvényes jogi eljárásokkal, szabályozással vagy gyakorlattal. Az itt megjelenő adatok tájékoztató jellegűek, nem helyettesítik az orvosi vizsgálatot, és további felvilágosításért forduljon egészségügyi szakemberhez!