Online Support a Roche-tól

Az Online Support segítségével Ön könnyen és gyorsan jelezheti a Roche készülékeivel kapcsolatos problémákat, és ezen a felületen fordulhat hozzánk egyéb megkeresés vagy érdeklődés esetén is.

Az Online Supporton keresztül a nap 24 órájában és hétvégén is adhat fel esetet. A bejelentett problémák rögzítésre kerülnek a Digitális naplóban, és kollégáink legkésőbb a következő munkanapon felveszik Önnel a kapcsolatot. Az információátadás egyszerűbb lehet a reszort- és műszakváltások között, mert a Digitális naplóban rögzített esetek bármikor hozzáférhetőek. A Digitális napló másik előnye, hogy az ott tárolt adatok felhasználhatóak a minőségbiztosítási folyamat támogatásához.

Töltse le az Online Support applikációt vagy használja szolgáltatásunkat aoldalon keresztül. A belépéshez navify Portal profil és előzetes regisztráció szükséges.

Amennyiben Ön még nem rendelkezik ezekkel a jogosultságokkal, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ae-mail-címen vagy érdeklődjön Roche kapcsolattartójánál.

Növelje működési hatékonyságát

Javasoljuk, hogy töltse le mobilkészülékére vagy tabletjére az Online Support applikációt avagy az, így a Roche készülékein található QR kód beolvasásával felgyorsíthatja telephelyének és készülékének beazonosítását, majd elküldheti az eset rövid leírását fényképek kíséretében. Kollégáink legkésőbb a következő munkanapon megkezdik a probléma kivizsgálását, és kapcsolatba lépnek Önnel.

Naprakész Digitális napló

Többé nincs szükség az esetek időigényes, papír alapú rögzítésére. Az Online Support segítségével bejelentéseit egy Digitális naplóban tároljuk, ahol a problémával kapcsolatos minden információ elérhető és visszakereshető lesz. Az Ön naprakész Digitális naplójában található adatok exportálhatóak, így minőségbiztosítási folyamat támogatásához könnyen felhasználhatóak. A Digitális napló rögzít minden, az adott készülékkel kapcsolatos esetet - legyen szó javításról, karbantartásról, installációról vagy IT jellegű beavatkozásról, például szoftverfrissítésről.

Bármely napszakban elérhető, frissülő esetnapló

Digitális naplója mindig frissül az aktuális bejelentéssel, a hozzá kapcsolódó állapotváltozásokkal és az eset státuszával. Ennek köszönhetően az adatok mindig frissek, az információátadás pedig gördülékeny lehet a kollégák között. A készülékkel dolgozók nyomon tudják követni, hogy megtörtént-e a hibabejelentés, érkezett-e megoldási javaslat, és mi volt a probléma oka.

E honlapon olyan termékinformációk találhatók, amelyek széles közönségnek szólnak; előfordulhat, hogy ezek a termék információk vagy részletes leírások az Ön országában másként nem hozzáférhetőek, illetve nem érvényesek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy semmiféle felelősséget nem vállalunk azért, hogy Ön esetleg olyan információhoz jut, amely nincs összhangban az Ön országában érvényes jogi eljárásokkal, szabályozással vagy gyakorlattal. Az itt megjelenő adatok tájékoztató jellegűek, nem helyettesítik az orvosi vizsgálatot, és további felvilágosításért forduljon egészségügyi szakemberhez!

KapcsolatA Roche világszertelinkedinfacebooktwitterinstagramyoutubeA Roche-rólTörténeteinkGyógyszerbiztonságLetölthető dokumentumokAdatvédelmi tájékoztatóJogi nyilatkozatMellékhatás bejelentése