A Roche díjmentes, nemzetközi forródrótot hozott létre a Roche gyógyszerekhez és diagnosztikai készítményekhez/eszközökhöz való folyamatos hozzáférés biztosításáért

Mindannyiunk gondolatai most a háború körül keringenek. Megértjük a betegeink aggodalmát és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a Roche gyógyszerekhez és diagnosztikai készítményekhez/eszközökhöz való folyamatos hozzáférést biztosítsuk Ukrajnában és azon kívül is.

Jelenleg elegendő termékkel rendelkezünk Ukrajnában, de a helyi infrastruktúra pusztulása, valamint a logisztikai és ellátási lánc csatornáinak megszakadása akadályozza ezt. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a termékek eljussanak azokba a központokba, amelyek továbbra is képesek ellátást nyújtani, és alternatív elosztási módokat keresünk az egyes betegek számára, ahol ez sajnos megváltozott.

Ami a lakóhelyüket elhagyni kényszerülteket illeti, több szomszédos ország megerősítette, hogy ugyanolyan egészségügyi ellátásra jogosultak lesznek, mint a helyi állampolgárok. Ezekben az országokban együttműködünk az egészségügyi szolgáltatókkal, hogy biztosítsuk a megfelelő ellátást.

Emellett kapcsolatban állunk a szakközpontokkal, hogy azonosítsuk azokat a helyszíneket, amelyek rendelkeznek kapacitással a klinikai vizsgálatokban résztvevő betegek gondozásának átvételére.

Létrehoztunk egy olyan telefonvonalat, melynek célja, hogy az Ukrajnát elhagyó, de ott korábban klinikai vizsgálatokban résztvevő, valamint a Roche terápiáin résztvevő betegek és a klinikai vizsgálatokat végző vagy koordináló szakemberek a megfelelő információhoz és segítséghez jussanak, ukrán vagy angol nyelven.

A forródrót díjmentes és több nyelven is segítséget nyújtanak kollégáink: 

Ukraine: Roche 24/7 Patient Support Hotline
Our thoughts are with those impacted by this terrible war. We understand the concern felt by patients and are doing everything we can to provide ongoing access to Roche medicines and diagnostics both in and outside Ukraine.

We currently have sufficient products in Ukraine but are hindered by the severe destruction of local infrastructure, and disruption to logistics and supply chain channels. We are doing all we can to ensure products reach centres that remain able to provide care and are seeking alternative means of distribution for individual patients where this is not the case. 

With regards to displaced persons or refugees, a number of neighbouring countries have confirmed they will be eligible for the same access to healthcare as local citizens. We are working with healthcare providers in these countries to ensure sufficient supply is available.

Additionally, we are in contact with specialist centres to identify sites that have capacity to take on the care of patients who have been participating in clinical studies. 

We have established a global hotline number and invite clinical trial participants, patients that are receiving a Roche drug, clinical trial investigators or coordinators, and healthcare providers to call. The team will do its best to provide everyone who is in need with the appropriate information and support. 

The hotline is available in multilingual and can be reached on the following number:

További történetek

Minden hír

E honlapon olyan termékinformációk találhatók, amelyek széles közönségnek szólnak; előfordulhat, hogy ezek a termék információk vagy részletes leírások az Ön országában másként nem hozzáférhetőek, illetve nem érvényesek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy semmiféle felelősséget nem vállalunk azért, hogy Ön esetleg olyan információhoz jut, amely nincs összhangban az Ön országában érvényes jogi eljárásokkal, szabályozással vagy gyakorlattal. Az itt megjelenő adatok tájékoztató jellegűek, nem helyettesítik az orvosi vizsgálatot, és további felvilágosításért forduljon egészségügyi szakemberhez!

KapcsolatA Roche világszertelinkedinfacebooktwitterinstagramyoutubeA Roche-rólTörténeteinkGyógyszerbiztonságLetölthető dokumentumokAdatvédelmi tájékoztatóJogi nyilatkozatMellékhatás bejelentése